Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Sklenářová, Petra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií mezinárodní společnosti. V teoretické části je uvedena charakteristika marketingu a jednotlivých vybraných analýz. Praktická část analyzuje mezinárodní společnost WABCO Holding Inc. a obsahuje analýzy makroprostředí a mikroprostředí a průzkum. Na závěr jsou představeny návrhy sestavené pomocí zjištěných dat z analýz a průzkumu, které představují opatření na zlepšení marketingové strategie společnosti.
Proposal of a Change in the Marketing Mix of a International Consulting Company
Šenková, Michaela ; Slocík, Ľubomír (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on the current state of the marketing mix of a chosen company focused on project management consulting. Solutions to improve the marketing mix of this company are proposed based on the results of marketing analyses of the external and internal environment of the company.
Proposal for an Effective Improvement of the Training System for New Employees in an International IT Company
Grigoryeva, Ekaterina ; Treu, Eva (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This thesis aims to propose modifications that are desirable for the organization's ongoing effective development in the areas of adaptation and training. The primary goal will be accomplished by examining the current state of adaption and training activities for new employees in the chosen organization. This thesis is divided into six main chapters: the first focuses on the aim of the thesis, the second focuses on the theoretical foundation, the third on the company’s background, the fourth on analysis, and the fifth on proposed adjustments and modifications. In the last chapter will be presented the conclusion of the thesis.
Proposal of a Change in the Marketing Mix of a International Consulting Company
Šenková, Michaela ; Slocík, Ľubomír (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on the current state of the marketing mix of a chosen company focused on project management consulting. Solutions to improve the marketing mix of this company are proposed based on the results of marketing analyses of the external and internal environment of the company.
Marketingová strategie vybrané mezinárodní společnosti
Sklenářová, Petra ; Mráček, Pavel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií mezinárodní společnosti. V teoretické části je uvedena charakteristika marketingu a jednotlivých vybraných analýz. Praktická část analyzuje mezinárodní společnost WABCO Holding Inc. a obsahuje analýzy makroprostředí a mikroprostředí a průzkum. Na závěr jsou představeny návrhy sestavené pomocí zjištěných dat z analýz a průzkumu, které představují opatření na zlepšení marketingové strategie společnosti.
Náborový proces mezinárodních firem ve světle národních kultur: Francie a Česká republika
Bočanová, Magda ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Kubernátová, Eva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a popisem kulturních odlišností mezi Francií a Českou republikou v návaznosti na náborové procesy mezinárodních firem působících v těchto zemích. Práce je rozdělena do dvou hlavních častí, teoretické a praktické. Teoretická část je věnována základní terminologii v oblastech řízení lidských zdrojů a kulturních specifik. Definuje pojmy a postupy náborového procesu jako klíčové součásti managementu lidských zdrojů stejně jako návaznost a vliv kulturních charakteristik na tento proces. Praktická část popisuje náborové procesy na příkladu dvou mezinárodních firem podnikajících na českém a francouzském trhu. Dále obsahuje srovnání postupů náborových procesů těchto firem ve světle národních kulturních specifik Francie a České Republiky. Praktická část také zahrnuje zjištění očekávání a postojů českých vysokoškolských studentů a absolventů k jedné ze zkoumaných mezinárodních firem ve vztahu k aktivitám jejího personálního marketingu.
Interní komunikace v mezinárodní společnosti
Horák, Patrik ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Mikulová, Magdaléna (oponent)
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení současného stavu interní komunikace v nejmenované mezinárodní společnosti, identifikace slabých stránek komunikačních médií s ohledem na interkulturní rozdíly a navržení nápravných opatření za účelem efektivnějšího toku informací napříč celé společnosti. Za tímto účelem je práce rozdělena do dvou metodických celků. Teoretická část je věnována vysvětlení základních pojmů jako komunikace, komunikační proces, interkulturní komunikace a problematika interkulturní komunikace. Empirická část je zaměřena na analýzu interní komunikace ve sledované mezinárodní společnosti a implementaci dvou navrhovaných změn týkající se digitální komunikace. Druhá část je věnována dotazníkovému šetření tvořící základ pro identifikaci vlivu interkulturních rozdílů a odhalení slabých stránek pro následná doporučení.
Specifics of Currency Transactions in International Companies
Gregová, Silvia ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Orsagova, Lucie (oponent)
Nadnárodní firmy provádí obchodní transakce v rozličných zemích světa a musí být schopné udržovat svá finanční aktiva v různých měnách. Velké kurzové změny dokáží výrazně poškodit hodnotu firmy na trhu, a proto se takové společnosti chrání tzv. "hedgingem". Cílem této diplomové práce je analyzovat specifika mezinárodních operací na bázi případové studie ve velké nadnárodní firmě s důrazem na přístup k řízení transakční devizové expozice. Prací se zjistilo, že zkoumaná společnost využívá pouze dva druhy zabezpečení před kurzových rizikem.
Komunikační strategiíe nadnárodních společností směrem ke studentům jako potenciálním zaměstnancům
Sluková, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií čtyř nadnárodních společností L'Oréal, Henkel, Unilever a Procter&Gamble, která cílí na studenty. Práce srovnává jednotlivé komunikační kanály, taktiky a strategie, které jednotlivé firmy uplatňují, aby zaujaly nejtalentovanější absolventy a dokázaly přilákat zaměstnance s nejvyšším potenciálem. Cílem práce je zhodnotit, jestli společnosti dokážou správně identifikovat svou cílovou skupinu, zaměřit ji vhodnými kanály a komunikačním obsahem a předat obraz své značky jako ideálního zaměstnavatele.
Řízení lidských zdrojů ve vybrané organizaci
STAŇKOVÁ, Lucie
Cílem diplomové práce bylo zhodnocení řízení lidských zdrojů ve vybrané organizaci a navržení změn směřujících ke zlepšení činností v oblasti řízení lidských zdrojů. V teoretické části byly shrnuty základní informace týkající se řízení lidských zdrojů, personálního útvaru a role personalisty v organizaci. Významná pozornost byla věnována jednotlivým personálním činnostem. V praktické části byla představena společnost Danone a.s. a provedena analýza systému řízení lidských zdrojů. Následně bylo realizováno dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit názory zaměstnanců na nastavený systém a jeho fungování ve společnosti. Na základě zjištěný skutečností byly navrženy změny, které by mohly přispět nejen ke zlepšení systému řízení lidských zdrojů, ale i k vytvoření lépe fungující společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.